Snap your fingers at me and i will put my whole hand in your face

uuuuuuuuugh hjälp. varför börjar de redan bli kallt? jag vill nt. om dagarna e de fortf okej men de har sjunkit en hel del..vi har runt 20- 25 grader just nu.. sen mornarna och kvällarna e de fan inte mer än 14-16grader.. inte okej! ja okej nu ska jag inte sä för mkt, vet att ni där hemma har ett helvete med vädret. men jag lixom lider här borta haha..  anyways jag får passa på att njuta av solen & vädret vi har här innan man ska hem...

måste ju dela med mig om att min bartenderkurs började idag :D upp kl 8, gjorde min lunch som jag tog med mig. (och nä jag glömde inte den hemma, yeeeey).. lektionen började 9am och vara till 5pm alltså hela dan .. men tiden gick snabbt eftersom vi hade så kul. tränade på att blanda en massa drinkar, gick igenom en massa med säkerheten, lagar , hur man jobbar bakom baren och en masssa annat.. ja de va en hel del information på 8h men de gick(; sen halva lektionen skrattade jag mig igenom utan att folk ens visste vad jag syssla med hahahah. men vår lärare berättade såna typiska historier om folk han har sett ute när han har jobbat i barer och så...hur otroligt dynga dom har varit. de e enda jag fick upp i mitt hue var mig själv hahahha. kan sä att 99.9 av hans "historier" har man själv varit med om.. äh de va sjukt kul.. längtar verkligen tills nästa lör :D!

utgång nuuu så, seeeeya :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0