18 dec

vakna halv 9 av att mami ringde och fråga om jag kunde göra
dom en tjänst, jovisst tänkte jag (helt yrvaken). bilen hade fastnad när
kennan skulle köra hem från jobb inatt så han fick gå resten av biten hem.
så jag skulle typ dra upp den med hjälp av min bil. men när
vi la på så somna jag igen, så ringde hon efter typ 30min.
m: hur långt har du kommit?
s: jag har kommit en bit på  vägen.
m: ja men då ser du mig snart då eller?
jag: nä men ja kan inte prata nu ska svänga?
m: ja men du, ta med dig ett rep och en spade
s: okej hej.

så de va bara rätt upp ur sängen snabbt som attans och klä
på mig, sen ut i förrådet och ta en spade och spann?
hahah vafan va nu de. vrf tog jag en spann.:o sen körde jag
ialf snabbt dit och där stod hon och kämpa.

m: ja ge mig repet och spaden
s: repet?
m: ja kom igen nu
s: men jag har inget rep bara spade och spann
m: men sandy jag sa ta en spade och ett rep så vi kan
dra upp bilen.
s: ojsan.

så rätt hem till deras och hämta repfan och sen fick vi upp bilen
efter ett litet tag :D Röda faran sviker aldrig ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0