6dec

vakna vid tio för då ringde mami. åhhh hatar när någon
ringer mig på morgonen eller kommer hit. haha.  vill bara sova.
men de va endå lagom tid & gå upp så de gjorde kanske inte
så mkt nu när jag tänker efter. sen städa jag upp efter igår, hahah
dricka på hela bordet men de e lugnt ;) (skriver om gårdagen senare)
and guess what? jag e sviiinit jävla glad just nu, för jag ska hem till min kära
bror
nu som har fixat new moon . kunde seriöst inte andas när
han sa att han hade fixat den till mig :):):):):) hahaha. så ni behöver inte
ens tänka på att komma hit eller ringa mig för jag kommer glo nonstop
på den hela dagen idag:D:D:D så nu ska jag bara fixa frillan sen hem till han.
har även fixat ett par andra filmer som jag ska se. så jag menar de kan ju inte bli
en bättre sön. massa filmer & mys! sen ikväll ska jag iväg på en sak som
jag velat riktigt länge :D skriver sen måste dra nu.


Kommentarer
Postat av: martina

bilderna bro?

2009-12-06 @ 13:04:48
URL: http://martinajenha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0