aaaaah u didnt know

Ja va ska man skriva. känner mig lika sleten som min granne två
dörrar härifrån & då e de fan på gränsen till att avlida:!
jobba först kvarti7-halv2 sen ut en runda till familia där de va
äckligt mkt folk.  sen halv4-halv7 på mitt andra jobb.
passar ju 2 andra barn vissa dgr i veckan (just like a nanny)
aaaaah u didnt know;)
så jävla kul e de, älskar dom:D
sen till maxi & köpte mathavre, hahahha dör fyfan va fult de låter
när man läser de MATHAVRE!?!? anyway åt lite sånt & gurka sen va de bra.
kommer typ leva på de nu så e de alltid när jag hittar ngt nytt. innan var
det couscous & nu detta. va säger man. mina pengar läggs ju inte på mat precis.
så jväla gott! nu ska jag slagga sönder upp med tuppen, sleten & dirr till jobb.
tur man älskar att dra till jobb. dem får mig alltid att skratta :)
(bilder från helgen kommer typ imorgon elr ngt)

hej&hå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0