Busy woman...

ojoj vilken dag det har varit. först vakna jag av att det knacka på dörren
& där står grnannen. sen vid halv tio var det snabbt som fan upp till
mormor med världens huevärk(vakna för snabbt) hämta tomas (hennes bror)
och dirr till affären där de skulle handlas kaffe. sen hem lämna henne & tomas.
åkte till dk och handla, sen en runda snabbt som fasiken på stan för julklapps-
handling. fick allt jag behövde sen rätt hem & kasta av de. piffa &puffa upp
mig lite för att sen bege sig till daniella som fyller 18 idag:)<3 käka smörgåstårta
som en gris & en bit glass.yaamiyammi :). sen hem till mami en runda. hon har fixat
min nyårskläning utan att jag visste :Dkan ju inte bli bättre. loveher ! kom hem
nu för ett litet tag sen &  har bara hunnit ta ett glas multi & parkerat min röv här.
fyyattans vilken dag, slut som ett sluthue. så nu blir de soffan med min lille galne
älskade vovve & lite anna anka. men kommer säkerligen slockna om 2sek.
btw, att en bjuvsing har kommit så lång e ett jävla under !

ta de lugnt ikväll .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0