Do you call this a hangover ?

kan börja med att julen va kanon. mys med nära,världens godaste käk,
ngra paketer & trevlig stämning.:) sen hem & satt mig vid datan
med vovven by my side. så får man ett sms från grannen som fråga om
jag ville komma över, ta en cider & snacka lite. där var ngra andra med.
aaaaaaaaahja sitta & snacka va e de ? haahahha fuller som en kastruller blev
jag & vid halv 5 stega jag hem & decka in min säng. hahahhag vilken jävla kväll.
jag som bara skulle ta de lugnt för att tagga sönder inför idag. men ikke! så vid halv 11 idag
ringde ngn till mig, ja just de martina som hade ringt xantal gånger så jag fick panik och svara.haha. snacka ett tag sen somna jag igen. vakna halv 3 av att angleica ringde.  haalv3 kan ni fatta ! fick ångest. men mådde ju därefter. sen ut en runda för att få lite frisk luft. & tromig de gjorde susen i musen kan jag ju sä. pigg som en räv blev jag. så nu e jag superduper taggad. ikväll ska man på de igen.  så jävla bra !
men nu mååååste jag bara slita mig härifrån, för vid 6 kommer de lite folk sen ska vi röra oss
vidare in till stan för att fortsätta vårt äventyr;)

ses i dimman ikväll !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0