Is this for real?

precis kommit hem, var en runda på väla/familia med angelica:)
skulle kolla om man hittade ngt till nyår men IKKE ! fanns inte ett piss.
hon hitta ju dock men nä de gick inte hem hos mig.:!
men nu vet jag var jag ska kolla, drar såklart till novalund eller ngt
i veckan. kom på de precis, genius;) haha råkade nocka en kärring när vi va
och handla, jag bara: helvete hur gick de?:o  men hon överlevde ialf, bra där!
sen på vägen hem tagga vi upp oss som fan i bilen när vi snacka om nyår. ååååååååh
de enda jag vill ha nu e nyår ! vi hade ett allvarligt snack gällande utgångarna
innan dess, och det blir inga utgång förens nyår (eller dagen efter julafton blir de ju)
men endå. hör & häpna. ville först inte men sen insåg jag ju att de faktist kommer
bli så mkt bättre om vi väntar tills dess. vi kommer va fett pepp och vi kommer
ha ett drick sug som heter duga. så jag menar vrf inte. men de svider de gör de.
anyway nu ska vi kolla paradise hotel & dricka multi...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0