Morning morning

Hade ställt klockan på kvart i 6 för jag hade tänkt tvätta vid
6. men jag gick inte och la mig förrens vid 2. martina kom en
runda på kvällen så stack hon halv 1 typ. vi satt &  kolla bilder när
vi var i turkiet, costa och en massa andra random bilder.hahahha
säger bara knappt siiickt! jag älskar de, för de e bara vi som fattar när
vi öppnar flabba;)  (he he flåsar sönder)

ialf tbx till de andra. skulle som sagt upp kvart i 6 men jag stängde ju av
klockan i sömnen när den ringde. och om ni undrar vrf jag skulle tvätta så
jäkla tidigt så e de för jag alltid glömmer sätta upp tvättid,
och jag vet att ingen brukar tvätta vid den tiden så de fick bli den. när jag
kom dit vid 8 så va där endå tvättid ända fram till 2. lönt. nu har
jag snart tvättat klart allt, goooott ! sen ska jag hem till mami och hämta
min vovve. så ska vi uut ut ut ut & gå lite :)

l8tr  puss pus!.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0