My day today

Hej hej hallå !:)
igår skrev jag ju att jag skulle till väla/stan med martina.
och de blev väla utan tvekan. jag sa även att jag ikke skulle
handla ngt denna gången då jag har stora problem med de !
jag faila på den fronten dock. det blev en massa som jag faktist
inte hade tänkt på att jag behöver. jag veeeeet, men de går bara inte:!
så jag handla hem en outfit till lörda som e mer än porrig vill jag ju sä.
u will se;) sen blev de ett par byxor, mössa, vantar, öronhänge &
en annan very very good grej :) så jag kan ju sluta sä/skriva att jag inte
ska handla ngt för de funkar endå inte & jag menar, I loveit!
fick även två av mina naglar fixade:)där va en tjej som skulle sälja ngn
produkt men som alltid, e de inte mega rea på möget så vill jag inte ha.haha

nu har jag precis kommit hem. har jobbat & nu håller jag på
och dö av hunger. så jag lagar lite mat faktist. la salladen på hyllan
idag he he ;) sen kommer nog t hit  Ithink ! :)

l8tor.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0