Right on today

hahah ja vad ska man sä om gårdagen !? var först hos mig vi var 11 brudar
som va fett jävla taggade så ni kan ju tänka er hur min lägenhet såg ut
imorrse när jag vakna. hahah gott ! drog ialf till pascha först men sen stack
jag, daniella och corre till bakom & där va man hela kvällen. de va så jävla sjukt,
har inte haft så roligt på bakom innan. gled runder på de jävla dansgolvet/scenen hela kvällen.
träffa en massa och ställde upp på bilder som jag kommer få ångra när jag ser
dom över hela faceboken. men skid samma hade riktigt kul. de moggigaste va nog att
alla splitrades hahha ngra va på wallmans, pascha bakom och ngn hade till och med dragit hem. lyckat! ;)

nu ska jag börja göra v mig, för ikväll ska man på de igen ;) hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0