So F excited

fick reda på en sak som kommer göra min kväll & mina dgr in till
nästa år sjukt mkt bättre ! fyyyyfan vill bara spotta på någon just nu
eller typ sätta mig på min tv ! riktigt jävla kul :D:D:D

över till ngt lugnare, har varit ute och gått med min lille älskling
i typ 1.30min, kan inte bli bättre & de e så härligt väder :D
ähhh nu bara skriver jag för att. ska kissa eller typ duscha. vet inte
får se. skriver sen. just de UTGÅNG ikväll ! ni trodde väll inte på fullaste 
allvar att jag kan hålla mig ända tills nästa vecka. IKKE de funkar bara inte så.

soooo longdå !




Uppdate: martina kom inom en runda och snacka lite :D:D:D:D taaaaaggd !
& sen ringde emma (en i min gamla klass) fråga om hon kunde komma
en runda och hälsa på va ett tag sen nu ju , JAVISST ! så snart stegar hon in :)
Ska kolla vad jag kan ha på mig ikväll med, alltid ute i god tid ;D psuss 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0