Take me to paradise

sitter & peppar sönder mig själv. vill bara åka till värmen eller ja semester
överhuvudtgaet och gå loss, redlös & va helt jävla of f the road.
fyfan vilken lycka :D dansa som en galen val och bara leva, låter helt ok.

martina har varit här och kollat new moon:D:D:D sen kolla vi en massa bilder på
typ alla. skratta riktigt mkt för jag visa henne vem jag skratta åt innan & gissa vad,
hon dog med mig. siiickt ! ;D


lite gamla redlösa tider.




Midsommar 07, gaaalet !


Nyår 07 helt enkelt bäst.




en utav dom bästa tiderna i mina år&dar, RETRO TIDEN ;D
fyfan den va inte lugn (inte den bilden iheller, lökar sönder)
så jävla gott !



Kommentarer
Postat av: bro vem annars

hahahahahahahaha snygga bilder rövva :D

den var inte så farlig ändååå... love

2009-12-16 @ 15:16:19
URL: http://martinajenha.blogg.se/
Postat av: Anonym

HE HE HE HE HE EH!

lugnt att jag ligger ner & flåsar sönder med

ena lungan ute :) glad tjej.

2009-12-16 @ 23:35:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0