The day before christmas

Kom in för ett tag sen, var ute & gled runder i backen med min
bättre hälft;)hahahah fyfan va kul de va. bestämde oss för att
feta på oss en massa varma & moderna kläder för att sen kasta
oss ut i backen. när vi kom va där ett litet "gäng"(hahah pallar inte gäng) 
med tjejer men dom drog så fort vi invadera deras backe & kvar va vi plus
3 små bössar. fyfan vi bara gled runder som ngra jävla sälar . hahahhh ähfyförhundan ;)
mysigaste & roligaste jag har gjort på länge. super vill jag ju sä,
man bara fanns! la där under bar himmel & mogga loss. hahhah.
nu ska jag sooova, ska göra en massa massa grejor imorgon. dels handla
julklappar som jag inte ens har börjat med :s så jävla typiskt mig.
alltid i go tid ! 

äääääh go natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0