Time for some s&m

haft superduper kul på jobbet idag, älskar mina änglar:)
sen stack jag ner till affären och skulle ta ut pengar, men ikke.
man kunde bara ta ut 500kr.vaafeen. jaha jaja de fick va,
fixar jag imorgon istället då. hem till mami en snabb runda och nu ska
jag & martina dra till väla el. stan en sväng och ta en fika .
bara snacka en massa crap, feta oss en kaka eller två & för min del
coffee;) mys ! fast nu ska jag INTE handla ngt,de får jag bara inte.
nu måste jag fixa de sista innan jag ringer henne.

puss så länge !

Kommentarer
Postat av: bro

hah, du har stavat fel? du sa ju KAGA! HAHAHAHAHAHA.. ;) sen ikke köppe ngt? JAJA ellerhuuuur. he he flås.

2009-12-03 @ 16:06:34
URL: http://martinajenha.blogg.se/
Postat av: sandy

hahahahhah ja veeeed ;) fyfan knappt bonne,

bara knappt . haha. ja men de blev ingen kaga & nöjd e jag :D he he he he flååsar sönder.

2009-12-03 @ 19:10:25
Postat av: bbbbroo

he he he! jaa ibland e dii så.

jasså, flåsar sönder?

he he jag flåsar ur lungorna.

nördig jag e, jajjemensan!

2009-12-04 @ 11:30:40
URL: http://martinajenha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0