ur like my favorite

Jag kan ju skriva vad de va jag var iväg på igår kväll.
jag var faktist i en studio & spela lite och visade han min låt jag skrev
för ett bra tag sen. han spela den på gitarr och hjälpte mig & ändra den lite så
den blev faktist skit bra.nöjd! nu ska jag bara lära mig själv & spela den!
han tkt den lätt bra så de va ju aldrig fel & höra. kom ditt vid kvart över 8 och var
hemma halv 12.hahh så de blev ett tag. but it was fun:)

nu har jag haft en dröm igen, denna gången handla den om min mormor.
typ att hon skickade sms till mig. hahah de har aldrig hänt &  kommer
aldrig hända men endå. hon stava okej men de va punkter efter varje ord.
och hon fråga om jag ville komma för hon bjöd på mat. fläskstek & ngt annat mög.
hahahah sjukt äckligt! sen vakna jag av att t ringde mig. några minuter senare kom
han hem till mig med bullar från affären :) yammi, så snäll så  :). så vi käka
frulle, kolla lite film & han fula sig som alltid;) han stack precis typ &
jag ska iväg nu & handla min efterlängtade gitarr :D nu jäklar.  de ska bli skit skoj.

(btw. bro jag lägger in bilder när jag e hemma igen ;) haha snabbe.)

sooo long :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0