12 nov

har varit hos tandläkaren & just nu sitter jag hemma hos angelica ute i ödemarken (ödåkra),
skulle överaska henne kl.9 på morgonen just like old times.hahah kommer hon ut
där med tröjan helt på sne & helt yrvaken,hahahhahahhaah fyfan va jag skratta.
annars ska jag snart sticka iväg & jobba, alltid lika treeevligt (:
när jag skulle kolla min blogg här precis så va hela sidan täckt med
noter och de e den inte på min data. så fråga jag henna om den har sett ut så hela
tiden och de har den, fan va fult ! ! har den de på er med? för det ska ju bara
va på sidorna inte hela jävla sidan, då ser man ju inte vad jag har skrivit.
drf får jag ha den vit sålänge tills jag har fixat de. om den nu ens ändrar sig till vit vill sä.
blir lack på detta skitet när de inte funkar.

ciao sålänge !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0