15/11

sammanställning av helgen.
fre
skulle de bli utgång men vädret sög extremt så vi stack hem rätt tidigt.
lör var de sexparty hos angelica så de blev en massa skratt & riktigt god mat.
märktes nog på mig som sprang där & käka, grattis e godast, sägs de! (;
sen skulle de bli utång därefter men de blev ganska sent innan vi stack hem
(jag & angelica.l stack sist) så vi drog hem med 3 filmer & la oss och kolla på dem.
vem tror ni slockna först då? aaaha just de. jag kolla på dem två första filmerna
ialf men sen hann vi inte ens starta den sista innan jag somna.
och precis vid slutet av filmen så reser jag mig upp och bara från ingenstans
får jag ut ett "japps" hahhahahah de va nog de sjukaste. brukar bli ngt i den stilen
när jag somnar.förra gången vakna jag helt jäävla sur "vrf e här så varm för, vaaaa?"
hahahha ja ni kan ju tänka er. nu ska jag snart tvätta...:!  

Filmerna vi såg:

En shopaholics bekännelser- riktigt rolig & bra. man lever i princip nästan samma problem .

The last house on the left-
en riktigt jävla bra film som man fastnar för direkt.
trodde jag aldrig att jag skulle tycka om. hatar annars alla filmer som de händer ngt läskigt i.
men den va mer spännande än läskig.

Tingeling- somna så jag såg ju inte den. buuhu ska se den idag. älskar disney filmer,
just so u know(:


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0