Im addicted!

var precis och handla lite till lörd (:
det var meningen att jag bara skulle handla två presenter men 
som vanligt så gick ju inte de, utan jag gick hem med en
skeeeeta snygg väst fullt med paljetter, två par trosor, strumpor, två
nagellack & då presenterna. e de normalt ? haha. de e alltid så.
säger inte att de var jätte mkt men de e alltid ngt lixom, varje gång.
jag kan inte gå på väla/familia/stan utan att handla.
samma om jag har en jävla massa tvätt. handlar nya istället för att tvätta.
försöker hela tiden sä till mig att inte handla. but Im addicted !
pallar egentligen inte lägga in bilder på de jag har köpt men gör
de denna gången typ. (väskan & öronhängena inhandla jag
i lör när jag bara skulle ha en inflyttningspresent till sexpartyt)hhaaja.






 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0