Weird things happen^^

för några dagar sen knacka de på dörren & jag tänkte bara
jag har inte sagt att ngn ska komma.? jaja jag hoppa upp ur soffan & öppna.
& där stod en gubbe i typ 50års åldern och skulle presentera sig och
börja prata men jag sa att jag inte hade tid så fråga han
om vi kunde boka en ny tid då, näääääää tack hejdå ! när han prata så gick han
liksom närme och närme hela tiden. det var säkert bara en försäljare
men vafan jag hatar sånt. sen våga jag inte gå ut mer den kvällen. tack.

sen igår ringde de hem till mig & då var de nån tanta som sa att jag hade fått ett sms
samtal inspelat. jaha, så jag lyssna men jag vet fortf inte vem de e ? nog bra då.

och i lörds efter sexpartyt så la jag & angelica och kolla film och mitt
i the last house on the left så knackar de & plingar på dörren. seriöst jag
höll på att pissa på mig. vi kolla mot dörren och såg i den lilla rutan att där stod
någon, men vi öppna ikke. så vi vänta ett tag sen kolla vi ut genom fönstret och
då hade dem gått. bara de, va hände där lixom & vem va de ? 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0