The journey of my life !

Kommer ihåg allt som de vore igår, fyyfan vilken resa de va inte lugnt en sekund.
precis så de ska va lixom, ja menar fullt ös all the time. åkte ditt med min
andra hälft martina även kallad bro ;) (hahahha ja lååång historia drar den en annan gng).
kommer ihåg hur vi satt där i bilen och du berätta hur alla hade frågat om du
skulle till costa men du sa nej för det var ju inte  precis ngn du ville åka med
som skulle ditt. jag som redan hade slutat året innan drog inte ditt de året heller för
de va ju inga 90:0r eller ngn annan som jag kände som skulle ditt.
(börja ett år tidigare för er som inte hänger med, så jag e stooolt 90:a).



me my bro ! <3

ialf vi bestämmde att vi skulle dra till detta året. allt planerat & vi drog den 15/5-09.
det blev buss & vi höll på att dö men vi kom ditt haha. hade även sjukt roligt i bussen med alla
oldisar & killgänget där bug he he. vi bodde på ett hotell som hete savoy, men okej man kan
inte sä att vi bodde där precis.vår tid spenderades på ett annat hotell(Bolero) där vi alltid befann oss.vi sov där & vi va alltid där innan vi skulle dra ut.vi sov på vårt eget hotell en natt och de va natten innan vi skulle dra hem haha bra. den första natten sov vi hos skoog & co.sen bosatte vi oss hos ronka & co. men som sagt bolero va de sjukaste hotellet och även svinigaste, hahahah men vafeen de hörde till.träffa sjuuuuuuukt mkt nytt folk, gick loss totalt med allt & alla:)



haha palla inte fler bilder ..

Oförglömliga stunder i costa:
- spanjorerna
-mobys/ tropics (uteställen som var standard)
-linkan & ipoden hahahahh
-andy the man
-pommes varje natt
-halka på en kondom haha dog
-sura mat tanter
-musiken paaaardy all night.
-bratz killarna på vårt hotell 
-shopping
-mitt bankkort försvann in i automaten hahah
-DFZ uttrycket
-fågelskiten på martina
-stranden & drinkarna (favoriten don sjuan)
-fylle 24/7 jag drack seriöst vatten nån liten gng bara 
-babbe dansen
-"Jag hade börjat veva" Zudic hahahhahaha
-käka pasta carbonara alla dgr.

Costa F Brava-o9<3






Kommentarer
Postat av: he he bro

fyfan, blir helt lycklig av att läsa det!

den bästa resan jag ngnsin har gjort, fyfan alltså. den var fucking perfekt och vi hade så jävla rooooliiiigt! ååh, önska jag kunde göra om det. för det var det bästa. jag älskar att minnas tillbaka. L O V E IT! :D &loveu<3



och btw, fågelskiten på martina, det kom på alla och din väska ;)



din brooo.

2009-11-19 @ 22:14:05
URL: http://martinajenha.blogg.se/
Postat av: bro igen hehe

HAHA btw, håller jag i en SAN MIGUEL på bilden?

haha ofta jag dricker öl? kommer inte jag ihåg ;s

hah afucking fyllo... :D haha vi var äkta fyllon.



frukost - don juan

luch- en bacardi

middag - vodde o cider

nattamat- pommes.

hahaha :D vill TILLBAKA!

2009-11-19 @ 22:15:58
URL: http://martinajenha.blogg.se/
Postat av: Sandy

HAHAHA ser jag rätt så e de en san miguel du

stolt visar upp ja ;) vill med tbx nunununnu. ÄLSKAR DIG<3<3

2009-11-19 @ 23:14:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0