New moon tonight !

slockna ett tag innan, vakna precis helt yrvaken av att mami
ringde. jag var ju tvungen & berätta om gårdagen och vi skratta
som in i. nu tänkte jag ta & käka frulle eftersom de inte har blivit av än.
känner mig riktigt pigg, hade lätt kunnat festa loss idag med:) så sugen men
de e ju bara sön:! får vänta. istället blir de bio med angelica, ska äntligen
få se new moon:D:D:D:DD har längtat efter denna dagen så jävla länge nu.
så kl 9 sitter jag spikad i biosalongen med ögonen på en massa hunkar ;)





Taylor lautner mannen mina ögon kommer vila på ikväll ;) geeemig.
fy in i helvete vad porrig han e & ja han hade fått komma hem till mig !                               
              Your drop dead georgios baby!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0