Yesterday, the day

nu har jag precis kommit hem från stan. gick på Julmarknaden
med mia. fyfan va tradig den var, så vi va typ inne i alla affärerna
istället:). som jag har skrattat. orkar dock inte skriva om allt här men
ja jag skratta så jag grät. nu ska jag sitta här ett tag sen lägga mig & kolla
film tänkte jag. ganska trött i benen nu, jag var ute och gick en runda innan jag
& mia drog in till stan med. 

tänkte även skriva om gårdagen nu när jag endå e igång. 
jag, mia & angelica stack som sagt till tågaborg med ida & frida,
där vi festa till de rejält & hade sjukt jävla roligt med folket:) sen blev de taxi
ner till pascha (de va en kille som bjöd på min resa, tackar;) där dansa vi loss.
fast dock inte värt 120kr tycker ja nu efteråt, men de gick. träffa jack, fröss & resten 
så jag hängde med dem till tapaz, tog en shot och satt där ett tag. sen kom
angelica och vi drog tbx till pascha där jag satte igång inne i rnb rummet.
de va en kille som dansa maxat och då skulle ju jag upp & battla mot honom
mitt på dansgolvet. (jag har varit igång en gång tidigare fast på tempel, hhahaa) 
gjorde dock bort mig en del men som sagt jag bjuder alltid på mig själv.;)
kändes som alla va på pascha igår med för jag träffa riktigt många där,
så himla kul va de:) ialf efter de drog vi hem och resten vet ni.

tack alla för en dunder kväll, vill bara ha helg nu igen, hahah ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0