You do your own choices in life

Jag lever på en lina, som jag hela tiden måste balansera mitt liv på .
men som man säger "man gör sina egna val här i livet"
och jag är verkligen en sån tjej som går mot strömmen i stället för att
flyta med. när alla går åt höger så går jag istället åt vänster ngt jag
alltid har fått höra. inget som har hindrat mig hittills ialf och jag vet att det är just 
drf jag kommer lyckas! Om någon frågar mig vad jag vill göra i livet
så har jag bara ett svar " leva de fullt ut". när man har varit på olika arb.intervjuer så
har dem frågat mig om detta e ngt som jag hade kunnat tänka mig jobba med ett bra tag
i livet? och jag svarar alltid ärligt, jag vill inte bli fast i ngt jobb för att sedan stanna
där resten av mitt liv. utan jag jobbar ett tag sen söker jag alltid ngt helt nytt för att prova
på olika saker. har också fått höra hur dum jag har varit som inte har tagit den fasta tjänsten
som jag kunde fått, men de e inte jag, för jag vet hur de slutar. man stannar där och sen
e man fast för man vågar inte sä upp sig om man skulle vilja testa på ngt nytt.
man har en trygghet, man tjänar sina pengar & allt e bra. nu säger jag inte att jag inte vill
jobba eller tjäna pengar, de vill ju såklart alla & jag med. och får jag ett jobb där jag 
verkligen trivs så såklart tar jag det en tid framöver. men ni som känner mig förstår
i princip vad jag menar & ni vet vad jag vill hålla på med i livet en dag ! (:
Längtar bara tills nästa år kommer, när jag flyttar och börjar leva mitt liv.
Där finns en person jag älskar extra mkt som verkligen stöttar mig dagligen utan att ens
behöva säga de & som inte tvekar på mig eller min dröm en sekund.   all love to u <3

cause if you dont have a dream you dont have nothing !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0