Here we go again

vakna av att angelica ringde mig och som alltid
somnar jag med telefonen vid örat . hahah ovanligt 
hon hade ju sovit gott inatt  ;) medans jag stampa in här
inatt. kassta av mig jackan på golvet, trilla in i köket och
tog ett glass vatten sen decka jag i sängen. upp vid halv 7 kunde inte
sova mer. så jag la mig i soffan & starta tvn. sen slockna jag och vakna för
ett tag sen. lyckat !

hahahh & nu har jag varit igång igen med mina drömmar.
jag & angelica var på stekhuset (stekhouse) festa & så.
sen va de inte georg som va i baren eller jo men han va chinge.
skrek och gapa hela tiden på kinesiska så man fatta noll. jag satt
vid baren och skulle beställa vatten för jag va så jäkla törstig.
så fyller han en 2l dunk till mig med vatten och lite saft i. hahahahaha
fick detta gratis & precis då komemr angelica och ska osså ha av mig.
jag blev skit sur för jag ville dricka de själv ju. fyfan va jag börja dricka,
jag bara hällde i mig. sen vakna jag riktigt jävla törstig. (drf jag vakna halv7) haha.
fattar inte vrf jag alltid har så sjuka drömmar;)

ps. skriver om gårdagen sen. puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0