Im a youtube neerd

kom hem för en stund sen, var ute och gick med angelica (:
de sjukaste va endå att jag va så sugen på att lägga mig ner
på marken hela tiden & bara ligga där. eller rulla ner för en backe
så fort de kom ngn. och de bev de med jag la där & bara va.hahaa
sen hem & testa lite outfit inför imorgon. fyyfan va jag vill ha Fredag nu !
fullt ös & totally redlös. festa ju inte helgen som var så de tar jag igen denna.
ska hoppa in i duschen nu sen mysa framför datan med en massa youtube & lite bloggar(;

på tal om youtube. jag e verkligen en person som man kallar för
youtubnörd, som verkligen sitter & nördar där alltid. thats me.
inte så 24/7 efter som jag jobbar med, men så fort jag e vid datan
så e de youtub dirr. utan de hade livet seriöst varit sjukt segt. hahah.

ciao!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0