Its dope

har precis fixat med mina nya shoes. ja jag vet har inskaffat mig
ett par snyggingar ;) de va faktist inte alls meningen. skulle bara hem
till angelica igår så på vägen hem blev de ett par nya.haaaallå hon bor precis
vid väla så va gör man om inte shoppar .haha. e så jävla nöjd när jag fick
pimpat dem he he:D its dope ! ni får en bild på lörd då dem ska användas
den kvällen :) annars kolla jag precis på my sweet 18 med chris brown.
satt och tänkte att tänk att han inte hade en aning om att han skulle bli tsm 
med rihanna (som även va på hans 18års partaj) och inte att han skulle misshandla
henne heller men de e ju en annan story. de sjukt. ja ialf tbx till de jag ville ha sagt, hha. 
fyfan va jag med ska gå på dem klubbarna utomlands typ USA så jävla fett :):)
de kan man verkligen kalla all in. nä fyfan där ska jag partaja en dag, i promise u that !

ska ut en runda nu med min lille plutt &
angelica hänger på, gott. snacka en massa :)


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0