Life isnt about....

dem flesta vet hur jag e när de kommer till & ha kul.
och för er som inte vet så kan jag ju
berätta att jag älskar att skratta & jag har alltid kul. :D
de kvittar vem/vilka jag e med så går jag alltid loss totalt
& gör dem sjukaste sakerna som bara jag lyckas med. jag bjuder alltid
på mig själv & e vi ute & ska ha all in så går jag verkligen in för de.
älskar min personlighet (kan man sä så ens hahh) but still !!
jag har den sjukaste humorn & jag e aldrig seriös. visst de finns alltid
jag-vill-bara-försvinna-dagar som kommer och går men jag försöker
va på topp så gott de går ;) Jag tar varje dag som den kommer. 


life isn´t about finding yourself it´s about creating yourself !



oj ljushue varning på bilden, men ni ser ialf min röda snygga färg på håret
som träder fram perfekt i de ljuset. hahahahha nä nu e jag trött.
eller nä inte direkt. he he "flås" bro u know. hahaa flås flås.
annars kan martinas hund alltid take a shit. hahaha den hunden har
inte alla noter hemma. neeerd säger man så hahah.

woops ska kolla på Glee nuuu.
soooolong suckers.;)


Kommentarer
Postat av: bro u know

HHAHAHAHAHHAHA :D sant sant, hans mamma tappa han som liten,, det e drf. btw, fint håret blev, he he !

b-b-broo

2009-11-27 @ 11:04:27
URL: http://martinajenha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0