"Menar dröm"

Ja jag hade en riktigt menar dröm inatt & med de
menar jag att när jag drömde så allt jag gjorde i
drömmen menades med ngt. skit svårt & förklara men 
bara så de e! plus att detta va den första drömmen på riktigt länge
som jag skratta i & ingen elr jag dör i den. drömde typ att jag
bodde i mitt gamla hus här i påarp som jag bodde i när jag var liten. 
så i ett hörnskåp va där typ sjukt många chingar som bodde där &
som jag skrämde hela tiden så dom gömde sig i ett sånt hål
uppe i hörnet. sen va t&j och angelica med i den. HAHAH DEN VA SJUUUK!
ialf ska kolla om de finns ngn drömtydarbok eller ngt. (inte för man kan tyda
den drömmen ja drömde inatt, ahhah)

nu blir de jobba, hörs senare puss !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0