Movie night

har aldrig varit med om en mysarkväll som denna(;
vi skulle som sagt se film & de blev de med, de va inte de.
men innan vi fick igång den första filmen så hade vi redan hunnit glo
på tjugo andra (utan krydd) hahaha. filmerna e på min data & jag har en
sladd som man kopplar till tvn, men innan allt starta och funka som de
skulle, fysören som jag flabba. jag lovar vi möblera om hela mitt stora rum
pch flytta på allt för att få igång de. men JAG fixa de tillslut med ynka hjälp
från den s.k."mannen i huset"?hahaha. mia stack för ett tag sen medans j&angelica
drog precis. så nu ede bara sängen som kallar på mig. min lille buse till vovve har
redan tagit plats :) låååång dag imorgon fokks.

god natt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0