a pice of me

Har jag sagt hur mkt jag verkligen älskar min lägenhet.
alla förfester,fester & efterfester. födelsedagsfester.midsommar.
alla grillkvällar.myskvällar & kvällar då man bara finns.
den e riktigt mysig & jag e så nöjd!  men sen å andra sidan
så ska jag ju dock inte bo här länge till, men jag njuter (;

sen det finns så mkt jag vill & SKA göra när nästa år kommer, de
ska bli ett spekat år för min del ! saker jag aldrig gjort förut,
folk jag aldrig träffat, möjligheterna, ställena. you name it !
ska satsa på min musik så mkt som möjligt (håller på nu med)
men de ska bli mkt mer.   "lev livet medans du e ung" JADÅ de kommer (;

oj nu måste jag dra, ska ut en runda med angelica, mys !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0