I'm just tryin' to find out

går halvt loss till tik tok just nu, fyförsören asså!
längtar redan till helgen, fast att de e planerat en vit jävla helg:!
JAG VET.vrf planerar man sånt? men bara så de e nu & jag måste
hålla de, tar igen de helgen därpå. halloween & allt sånt(;

en sak, va e de med min hall, precis innan man ska ta de klivet in
i köket, så håller man på att bryta benen. jag har trillat 3 gånger
nu.där e svin halt & då menar jag isbanehalt! fasiken får ta tag i de
eller sluta gå med strumpor helt enkelt:! en sak till, just nu börja jag
asgrv rakt ut, ja jag sitter och garvar just nu. för jag kom tänka på en
sak t berättade för mig imorse. hahhahhahaha fan asså.

grannfejden nu ser jag, får kolla på de då,hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0