every struggle is necessary.

igår stack jag till stan med angelica och som vanligt
kunde jag inte åka hem utan ngt nytt fast att jag inte skulle köpa
ngt allls. men de blev nya riktigt snygga tights och ett linne (: perfect.
ni ser de går bara inte, de e ett måste !  gotta have what i want (;
jag var iväg exakt hela dan igår de var riktigt skönt faktist.
senare på kvällen gick jag ut en sväng med angelica
fast bara här då och snacka om allt. ni vet framtiden, vad som
kommer hända senare i livet (som man tror) bara en massa.
& jag blev sjukt jävla peppad på saker som jag ska göra (:
ialf efter de senare senare kom t hit & de blev en massa snack där
med(:

nu blir de tvätta, ringa ngra samtal (viktigt) & ut en lång
runda med mina två små bebisar(:

TTYGL !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0