Friday im in love

god morgon gott folk !som ni såg blev det bara ett ynka litet inlägg igår & så kan
de bli ibland. var ju med martina hela kvällen sen kom t&j hit
så kolla vi tv & skratta(;   (hahahahahhhhahahha egen scarred historia.)
ja ialf t stanna här sen och själv somna jag inte förens halv 3.
men jag kolla på en bra film så (; the united tror jag den hette, skit bra.
ska iväg sen & jobba, och efter blir de & köpa hårfärg, goooott!
sen som ni redan vet så e de ju ingen utgång ikväll, eller imorgon:( cause we will wait !
men nu ska jag ut med hundarna, sen sticka.

puss & kram och allt de där.


mick jagger pic (;


Kommentarer
Postat av: bro ;D

hahahaha. .. eller denna..



- sandypåhalloween! HAHAHAHAHAHAH

2009-10-23 @ 10:55:45
URL: http://martinajenha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0