lovely day...

Har haft en underbar dag idag! först var jag på jobbet med mina små
änglar, sen frågade angelica mig om jag ville komma till henne för
chrille skulle och kolla på ishockey. visst ville jag de, så de var bara
rätt till ödåkra efter jobbet. vi lira weii, (hon)baka vaniljbullar, vi åt
mackor med köttbullar&rödbetssallad muuummi ! och vi snacka om allt.
lovely day ! igår kännde jag mig inte på topp, men idag efter att vi pratat lite
och så, så känns de bättre(: glad to have you <3
nu har jag precis kommit hem och jag e svinit trött. gick och la mig
halv 2 inatt så de blir tidigt idag ! behövs.





It's a long day living in reseda,
there's a freeway runnin' through the yard.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0