turn on the music and get out on the floor

roligt väder vi har då. de regnar, blåser och e allmänt kallt !
idag har jag typ inte gjort ett piss. vakna med angelica bredvid mig efter
en rolig utgång igår. hon stack hem och jag drog hem till mami en runda
och åt (: alltid så gott ! sen hemåt och sen har jag suttit framför datan
sen dess, hahah livet ? men va gör man då ! plus att jag har testat
kläder, som jag aaaalltid gör när jag e själv och inte har ngt att göra.
suget efter nya kläder & allt har varit extremt dessa dagarna.
får se om man kan stilla de imorgon(; nu snart blir de, ja
vad blir de? jag har ingen anning faktist, mer data och kanske lite
tv. ja de får de bli.

over and out !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0