vilken kväll....

vilken kväll de blev igår, hahaha den var skadan och man var rätt på de (;
träffa riktigt många som man inte hade träffat på skit länge så de
var ju höjdpunkten på kvällen (:
först var vi ju på bulls innan vi skulle sticka till cardan. det finns bara
ett ord för cardan igår B A R E N ! stod där och dansa hela tiden typ,
men vi gillar de ;) sen var det bara taxi rätt hem vid 3 och jag skulle
upp 7  imorrse och jobba, hahah lyckat ! men de gick de med även
om jag inte var så pigg på de.

nu har jag precis varit och besiktat bilen, vilket e sjukt jävla tradigt.
jag lyckades göra ngra tabbar där med såklart. först frågar han mig om
jag hade ngn varningstriangel i bilen och det viste ju inte jag så vi
kolla där bak i bagaget och jag sa nopps de e där inte, så säger han
jo det har du för den ligger där rakt framför dig (a) ojdå! sen
när jag skulle köra därifrån så kör jag ut på fel sida av vägen, hahah
så jag kör vänstertrafik ända tills det kommer en bil mot mig, jag bara vafan
hahahha så jävla körd. sen när jag kommer till rondellen så ser jag inte
att bilen framför mig hade stannat så jag fick riktigt tvärnita, det var svin nära att
jag körde rakt in i bakdelen ! fyfan där blev tillochmed jag rädd.
nu måste jag skärpa mig! men allt detta kan ju faktist bero på att jag
inte hade sovit ngt typ inatt, sen jobba och sen de skitet. tufft ! 

jaj gott folk nu ska jag kanske vila lite sen börja göra v mig,
för vet ni vad, ikväll e man på de igen & jag gillar de (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0