Whats wrong with the world today?

som ni kanske märkte så var hela sidan svart innan så
det gick inte att läsa mina inlägg, bara kolla på bilderna.
men nu när jag kom hem så kolla jag sidan och den e precis
som jag ändrade den till, lita snyggt ha ha ;) en ny design men
de e bara nu ett tag för jag var trött på den andra svart/vita.
och allt detta har jag fixat by my self, creedits! !

gissa vilka som kom igår och underhöll mig ? t&j of course.
dom två hade lätt kunnat va med i något komedimög
för de går inte en sekund utan att jag skrattar när dom öppnar
flabben, hahaha(; vi drog till MCdonkan för dom tvunget skulle ha de.
but im good cause I dont eat that crap(; he he he !
sen kolla vi på 2ochenhalvmän och något annat.
dom stack hem vid 2 tiden och jag slockna dirren därefter.
freaking lovely!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0