you think that i wont feel the pain

blev inget sjukhus idag, vi missa tåget först en gång sen
en gång till så vi sket i de, men jag måste ju. har så himla ont
just nu.kan inte alls röra den fram eller uppåt, fan:! nu ska jag
göra v mig sen ska jag till angelica.det blir dricka, bio och utgång.
tänker ni säkert hur fan pallar hon, osså med skadad arm.
ja men jag kan inte bara sitta hemma och glo, noway !plus att man
ska passa på medans man e ung(; hahaha men sen hur de kommer gå,
de undrar jag. armen kommer hänga lös ikväll kan jag sä,
ångesten tar vi itu med imorgon! ni får en bild på min fin fina outfit
när jag e klar (vet inte vad jag ska ha på mig dock).?



detta blir de (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0