You've got me smiling when i sleep

igår, ja vad säger man. sjuuuk utgång som alltid men vadå då (;?
vi stack från j vid halv 11 sen rätt in till stan, mot tivvan ! fyfan vilket
drag de var där igår, jag älskar de ! hahahha när vi åkte in med tåget
till stan, så skulle jag ju såklart sä ngt till tågnissen (alltid). så det blev
den sämsta raggningsrepliken "hallå kexet vrf står du där och smular"
något i den stilen. sen skulle jag förklara för honom att jag inte hade ngn
biljett för den funka inte,så de blev " biljettautomatgdgsjdjdjjs" hahahhahha
fyfan va vi skratta & han bara "hahahaha,biljettautomaten funka inte?"
hahah aaahfan. slapp endå betala jag menar vi tar de på vår dejt när vi
ska ut tsm, eller INTE! hahhhh. sjukligt! ialf mot tivvan & gick loss på slagerbaren
där uppe vid stången, med alla som var hos j (; de var riktigt jävla kul.
och inne på vinylbaren va de inte lugnt.ingen annan uppe och dansa
förutom jag & angelica, men de gick de med (;  sen hem med kvart över 2 tåget.
det blev rätt mkt hahahahhhha i detta inlägget, men vet ni hur mkt jag
sitter & skrattar just nu när allt kommer upp i huvudet på mig (;
L Y C K A D   K V Ä L L  ! !


Idag vakna jag kvart i 1 & jag skojar inte !hur fan lyckades jag
sova så länge, sleten eller ? endå, sen stack jag ut en riktigt lång
runda med angelica och min vovve. så härligt väder de har varit
exakt hela dan :) kom hem nu för ett litet tag sen, så de blir käka,
tv&data (:. tänker på gårdagen hela tiden, saker man har sagt  &
gjort, hhahaha sickt . ! nä skriver senare.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0