ingen bakisdag.

vakna precis, jag vet de e sent jag brukar inte sova såhär länge.
okej nu tänker ni säkert,  seeeent skojar hon! men jag brukar alltid vakna tidigt
för jag kan typ inte sova så länge. men de va skönt, måste man göra ibland(:
annars har jag sjuuukt ont i mina fötter. hade två fetta blåsor på stortårna sen
var hälarna helt fuckade. aaaj kunde knappt somna igår för de.
men annars e de ingen bakisdag idag, riktigt goott :)

fyfaaaan va förkyld jag har blivit bara under natten! vrf ? jag
vill inte gå runder och snora, vill inte behöva snyta mig hela tiden.
ont i halsen med. va e detta . pallar inte.

Nu ska jag ialf göra v mig sen blir de väla
med angelica & mysa runder(:


Ingen ny bild, men de får gå !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0