Just so u know

har ändrat till "vanlig blogg, så har inte metrobloggen längre.


igår kom t&j & kolla idol med mig, snacka en jävla massa om allt.
sen blev jag helt hyper, hahaha & roligt hade jag. älskar när jag blir på sånt
humör sen om andra inte gillar de,  I don`t give a fuck just so u know (; 
vid typ halv 1 stack dom.  and let me say that my night was perfect later on!


Idag var det jobbedags, så himla kul va de. sluta 4 sen till maxi och handla hem
lite maat.var tvungen att käka hade bara fått i mig 2 sketna frallor på hela dan,
noog bra. så jag kränge lite, sen kom t och kolla idol med mig, uppskattas alltid:)
han drog för en stund sen, så nu sitter jag här med den outfiten som jag ska ha på mig
imorgon, tvuuuungen och kolla upp de idag ju !  hot hot hot, inte lugnt imorgon(;



god natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0