Constantly work towards your goals

igår blev de chillevippen med lina, vi drog hem till zenia och
kolla film. skräckis. & ni som känner mig vet att de e de absolut
värsta jag vet. vafan lixom? nä tacka för komedier vet ja;) LLL !
sen vid 1 somna jag så då va de dags att bege sig hemåt. va svin
rädd när jag & lina skilldes åt på vägen. nu kan man ju inte bara köra
dirr hem utan man måste halvägs till mörarp innan man e hemma.
bara för vägarbetet. ja menar lööööönt och hålla på att bygga när jag ska hem
om kvällarna.? and u call this recpect? ha.... snart ska jag ut & jogga en runda iaf,
sen fixa mig för att  dra till centersyd med angelica:) chill out peps!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0