Believe in what makes you happy

Ni anar inte hur glad & tacksam jag e. att livet kan va så som de e 
dvs. hur underbart som helst. det finns en liten kille på mitt dagis som jag verkligen har klaffat med totalt. älskar verkligen allllla, but he's got something special.!och idag var det min sista dag på detta dagiset här på sundspärlan. sen börjar jag på tågaborg (de tillhör samma dagis fast de ligger på olika ställen). u gettit? haha anyway.igår när jag skulle gå hem så hade han blevit rikgti ledsen för jag skulle sluta där idag. så idag när jag kom så gav han mig ett paket och i de fanns aladdin hjärtan+ marabou! hur gulligt? jag höll på att stor böla.. så söt han e. de bästa e att jag kommer börja passa honom för de bestämde vi idag:D som sagt alla på detta stället från busar till fröknar your really make my days(: och av dom två som jag jobbade med fick jag ett riktigt snyggt halsband, helt underbara kommer sakna dom. men de e ju inom samma dagis så kommer snart träffa dom igen;D<3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0