They're really sayin' "I love you"

ja då va de det jävla internetet igen. asså skjut mig!
pallar inte när de ska hålla på så...ja menar "ta slut, va e de"?
nä nu e jag back on track:).... & va har hänt sen sist?
i tors va jag på de mötet & fyfan va de gick hem :D svin bra!
sen i fre träffa jag min bättre hälft..snacka, skratta & mös en massa:D
så jävla underbart att hon e hemma :) & igår va ja ute & gick med ted&jack.
asså de e mina två absolut bästa kompisar utan tvekan ! finns inga roligare
än dom 2. BIG LOVE ! gick och snacka och jag flabba sönder som vanligt..
sen idag har jag jobbat. har så underbara människor omkring mig hela dagarna.
fick ett sms av en jag jobbar med : "Hej vännen, ville bara skriva & säga att du gör
ett fantastiskt bra jobb & att jag e glad att ha dig vid min sida! varma kramar"

helt seriöst hur underbart? totally love my life and i freaking love my friends<3
så ja livet rullar på bra just nu & ett stort jävla plus e ju vädret. sjuuukt härligt
att de går mot ljusare tider & varmare väder(;!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0