It's not how much you accomplish in life,but how much you give to other.

igår var det helt perfect ! var först hemma hos suzan och tog
ett glas vin, kolla in hennes lya. fyyyfan vilket ställle, de va as snyggt !
känndes som om man va hemma hos en hollywood fruga, döläckert!
efter de drog vi iaf på teatern och möte upp dom andra från jobbet. hhaha
& jag garva sönder när vi satt där. alltid jag som hörs mest med..de e härligt !
sprang på min gamla matte lärare gunilla & vi gick ju loss, snacka om
den gamla härliga tiden när vi hade henne. men hon va lite mildare än den lille
röde som jag träffa för ett tag sen (bengt min andra matte lärare). hahha lagom
sköna människor de där;).. iaf efter teatern käka vi på mento. asså de här med
rött eller vitt vin till maten går inte riktigt hem hos mig. tog en cider but still. saken e
den att jag inte riktigt kan kamma hem vuxenpoäng där. de går inte att bara smutta i sig drickan.u gotta risk it to get the biscuit..sant..men de kommer nog med tiden ;) hela kvällen va riktigt riktigt rolig iaf:D  Jag e lyckligt lottad att kunna kalla dessa underbara personerna mina vänner ! när vi satt där & käka så tänkte jag för mig själv när jag kolla på alla "tack, ni e otroliga.:)"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0