Craaaazynes

"there's no limit på lör" så löd de när jag skrev i min blogg för ngn dag sen.
och ja fyfan igår smutta man inte i sig drickan precis. hahahaha.
äh de va hur jävla bra som helst. först satt jag hemma hos martina och gjorde v
mig lite. åkte på en makeover !camman och martina fick fixa huet på mig och de
blevläckert;) sen drog vi hem till angelica och gick bananas. svin kul hade jag.
halv 11 tog vi tåget in till stan/pascha fulla och glada. martina och carro försvann i dimman
(trodde jag) men dom hade dratt hem lika snabbt som dom hade kommit in till stan. hahah fulla eller ? jaaaaaaaa. men asså de sög rumpäee på pascha för de va typ bara vi. jag hade kul, men de hade ju inte skadat om dom hade öppnat rnb rummet och typ asat dit lite mer folk. men vafan man va på lyset så de gick hem för en stund iaf(; sen när vi skulle bege oss hem så blev de en runda inom patrick med co. mkt trevligt. dog lite där ett tag sen kuta jag & angelica hem till henne för vi höll på att dö så hungriga vi va. ställde oss och gjorde mat, hiva i oss den sen decka jag gott ! kvällen va craazy så in i helvete. hade fotat  typ 200 bilder. asså lagom hahahha. ska hem till henne sen och hämta bilder så jag kan lägga in dom på fejan. men nu först ska jag in till stan och ta en fika !(:

KYYSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0