Lovely is the word im looking for

vilken helg, helt underbar !
fre: var jag med angelica. tog de lugnt & kolla film:)
lör: upp tidigt tidigt för att åka till malmö. som dom flesta redan
vet så va ja där för de va idol. de gick inte hela vägen hem MEN VILKEN DAG:D
köa i typ 8h. först 4h ute (jävla tur med vädret), sen typ 4h inne i väntan på
att mitt nr skulle ropas upp. men de va inget som va jobbigt utan tvärtom
de va så jävla kul faktist. fick lite underhållning av reza (idol 5:a 2009)
sen gosa och kramades jag med Jihde. VILKEN MAN ! fick mig även en bild på oss!
asså han e farlig;) sen hem vid 6 heeeeelt död. trodde jag skulle somna dirr,
men ikke. angelica, jag & daniella vina till de och sen blev de en dunder utgång helt spontant.
hade asså så jävla roligt:D bakom heela kvällen med en massa folk:) var där tills hela stället lyste upp och musiken doog. daniella gick maniac på bakom sen fick hon skjuts hem, angelica åkte hem och hade natten räddad och jag åkte taxi med grabbarna grus hem till mig(: decka helt utslagen halv7. dagen efter blev lugn. chilla wippen med ted, jack & angelica.käka & snacka en massa. cosy:)! & tack angelica för att du alltid ställer upp för mig & alltid finns där no matter...u know that i appreciate all the things u do for me, loveu!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0