The end

omg vilket jävla öööös de blev igår. firade fröss som fyllde 20 sletna år.
först på dan stack jag in till stan, mötte upp mia och hennes två kompisar.
drog och käka, sen tog jag bussen till tågaborg. börja förfesta vid 5. och
tog tåget hem vid halv 9. sen va de rätt hem, svida om och frächa upp mig.
mia och lina kom till mig, sen drog vi dirr till fröss. kvällen va gaaaaaalen.
jag och basket brudarna va nt lugna.. hahhha sjukt kul :) va där hela natten.
ända till fröss hade deckat. hahhaha kry kille. jag & ted gick hem till jagge. dog ett tag.
åkte....sen hem vid 5. hhahah när jag vakna imorse seriöst, trodde jag hade glömt
min kropp någonstan på andra sidan jorden.. helt sleten och typ ont i hela kroppen! gooooooott.

idag blev de badet med grabbarna grus & mia. sen stack jag, fröss, jagge
och jojje till mc. feta i mig ngra kyckling bitar och nu kom jag precis hem.
ska väll sova nu snart känner jag. asså helt serri jag behöver en rullstol!


fröss 20(:






finns fler bilder på fejjan. nighty night!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0