I was drunk of my ass

headbanga sönder mig igår på tivvan, tror jag glömde mitt hue på
dansgolvet!! helt jävla craaazy va allting, fyfan va kul (:
jag lina& lina drog till tivvan för att ta stämpel. träffa på daniella
och hennes kompis tess på vägen. drog tivvan, pissa och sen ut lika snabbt igen.
bulls shotkannor vänta. har nog aldrig shotat så många kannor där innan.
hahahha helt sjukt. full som en kastrull slira vi vidare mot tivvan för att möta upp
carro & tuttan. öste sönder på alla jävla scener där inne. sen sprang jag runder själv som
alltid och dansa. hahaha riktigt kul. sen träffa vi david och hans kompis.
va med dom resten av kvällen innan vi begav oss. lina (kroken) R blev hämtad.
men jag och lina drog vidare hem till davids kompisB. hahaha gick loss lite själv
där hemma hos han. natten va räddad, sen decka jag.! kom hem vid halv 11. somna &
vakna nu för ett tag sen.kry tjej. hade iaf svinit kul igår, tack för kvällen allihopa:D & mina töser, jag älskar er♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0