It can creep up inside you and consume you

igår blev de som sagt utgång igen.. fast denna gången med paoli min
jobbekompis(: jag fick mami att snällt köra mig till henne för de regna som fan.
så när jag kom dit så bjöd hon på pizza. sen vina vi en massa, snacka, dansa och drack
pina colada, vilket jag älskar ! vid 11 bestämmde vi oss för att ta taxi ner till stan.
regna fortf lika mkt lixom..första stoppet blev.......harrys ! ja ni läste rätt.
första gången jag steg in där och som jag hela tiden hade sett de så va de
en massa sletna bjuvare som stod och gned sig på scenen. hahah ja endå, då
har man varit där med. sen gick vi vidare till bara vara. även min första gång där.
mysigt litet ställe. tog oss en mojito drink. och sen helt plötsligt va de ngn som bjöd
på en drink. kan sä att de va de godaste jag har druckit någonsin. mg....svin god:).
efter att vi hade varit där ett tag så gick vi till hampan. tog oss en cider, träffa massa nissar.
där va en random dude som va på exat alla ställe vi va på. va vi på harrys va han där,
var vi på bv så va han,och sen sitter han fantomen på hampan med när vi kom.. hahah strange.. sen dränkte danny mig i min cider, hhaha tack ;d.. drog tbx till harrys sen och dansa. sen va de tåget hem för mig. somna dirr som alltid. tack paoli min vän för en kul kväll (: ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0